Aysnrmlym hekiminiz gayet doğru söylemiş, tomografi falan çekilmiyor gebelerde. Çok çok çok gerekli ise röntgen alınabilir onda da özel önlükler yelekler ile. Kadın dogum doktoru da onay veriyorsa bir an önce yaptırın
Diş tedavisi için en uygun dönem 2.trimestr