Kızlar 25. Haftamdayım. Geçen hafta serklaj olmuştum. Bir şeyim yoktu, lavaboda fark ettim çamaşırından eşofmanıma ıslaklık geçmiş bir avuç kadar. Yaşayan oldu mu? Bu akıntı normal midir? Çok korkuyorum su değildir inşallah. Yarın sabah doktora gideceğim ama nasıl uyurum bu gece hiç bilmiyorum…