Özelde olucaksan ben sonta takımtılı biri olarak bayıldıktan sonra takılmasını istedim aslında öle bi acısı yok sadece benim takıntım var kendime iğne yapabiliyorum ama başkası vursa bağırıyorum :) spinal oldum ben hiç korkulacak bir tarafı yok ben 4 saat sonrası ayağa kalmıştım ve acı acıyı öldürür mantığıyla sürekli yürüdüm 4.cü günde hiçbişi yok gibiydi ama göbekteki o hissizlik geçmiyor ama acı yok şükür 😂