Son adet tarihine göre 34 , gelişimlerine göre 35 haftalık ikiz bebeklerimi doğurdum . Kiloları 2240-2460 gram boyları 46 cm. Solunum sıkıntısı yok 32. Haftada seleston vurulmuştum ama yine de küvöze aldılar ve 36-37 ye kadar tutabiliriz dediler. Sebebini sorduğumda emme refleksi henüz yoktur dedi doktor . Sizce kaç haftada toparlarlar ?