Deryaclsz bu konuda çok başlık var aslında. Okuduğum kadarıyla karaciğerde sorun olduğunda tüm vücut kaşınıyormuş. Enzimlerle ilgili yani. Doktorunuza söylerseniz test yapacaktır mutlaka. Sadece karın olsa genişliyor denebilir ama tüm vücutsa mutlaka doktora söylemek lazım.