Ben şekeri fazla tüketmedim, nerdeyse hiç yemedim, çikolata, nutella delisi ben hamilelik boyunca yemedim, mide bulantısından ve kusmalardan dolayı. Hep ekşi şeyler canım çekti, 30 haftalığım hayla öyleyim, ama son tahlillerimde şeker yüklemesi tahlili yaptırmışdım, şekerim fazla çıkmıştı, bir kaç gün önce baklava canım çekti annem aldı getirdi öyle yedim ki😂