Elaz çatın dar ise normal doğumda bebekti özellikle ve sende riske giriyorsun doktorum bu risklerden bahsetmedi mi sana bebeğin kolu çıkabilir nefessiz kalabilir sığmayıp çıkamayabilir çok dikişin kesinin olabilir doğum anında bebek kanaldayken çıkamayabilir acil sezaryen olabilir o kadar saat sancı çektikten sonra bunları doktorumla konuş herkesin kendi doğumu kendine farklıdır şuan seninle aynı durumu duyupta çok kolay doğuranıda duyabilirsin çok zoruda bu bebeğin ilerleyişi senin açılman doktor ve ebe işe ilgili başkasının açılması çok olmuştur doktor çekip almıştır bebeği ama senin belki olmayacak saatlerce suni yiyeceksin hiç bilemezsin o yüzden buna doktorunla karar ver derim benimde çatım dar çok zorlanırsın dedi riskleri tek tek anlattı ben bebeğimde kendimide riske atmadım ve kimseyede sormadım herkesin doğum süreci farklı oluyor çünkü yanıltmasın kimse seni canım