Senoshh Merhaba arkadaşlar bugün 31.haftaya girdik bebeğim sadece 1-2 kez hareket etti korkmaya başladım bilgisi olan var mı normal mi bu durum? Yardımcı olursanız sevinirim lütfen korkuyorum 😔
Didemmmmm Senoshh canım çikolata ye sıvı bir şeyler iç sol tarafına yat . Stres yapma takip et bakalım olmazsa hastaneye git
Sekerhamuru09 Senoshh o haftalarda düzensiz hareketleri oluyo canım korkup stres yapma kendini dinlemeye çalış biseyler ye uzan bakalım ufakta olsa hissedersin inşallah tabi devam ederse bu durum bi görünmekte fayda var doktora
Senoshh Teşekkür ederim deniycem arkadaşlar şimdi. Peki tatlı yedikten sonra ya da sıvı tükettikten sonra ne kadar beklemek lazım?