bebeklibirisi bana da iki hafta sonra dedi doktor. Sağlıkla doğsun bebeklerimiz ama başından beri ben hep erkek hissediyorum, gönlümden de allah var çok fazla kız geçiyor. O yüzden çok heyecanlıyım. Aklımdan çıkmıyor🙈
Kusmalar da 12 den sonra biraz geçiyormuş ha gayret😘