UlviyyaE Kızlar 30+2 haftalık hamileyim.Ve geceleri olunca bacaklarımda kaşıntı oluyor.Kaşintidan kanatdim bile.Bu neden kaynaklı acaba.Doktoruma sorucam ama daha var randevuma.Tedirgin ediyor beni.Başina gelen, ne olduğunu bilen varmı acaba
Hly06 UlviyyaE pupp hastaligi olabilir mi? Kirmizi kabarcıklar var mi? Eger kabarcik döküntü yoksa mutlaka kan verin kolestaz tehlikesi olabilir. Erken dogumu tetiklermis. Ben su an pupp denen illetle uğraşıyorum ama benimki karnimda kollarımda ve bacaklarimda kirmizi kabarcıklar şeklinde tıpkı böcek ısırığı gibi. Tek çaresi de dogummus.
2minnos-annesi UlviyyaE karaciğer enzimleri ile alakalı olabileceğini okumuştum biyerde. Bende de kaşıntı var bacaklarımda göğsümde…
Nby77 UlviyyaE kolestaz olabilirsin safra asitleri hamileliğin son dönemlerin de ortaya çıkıyor ve çok çok önemli bi durum sabaha karşı kaşınma artar ve kaşıdığın yerde iz kalır dr acil görünmeli siniz bende var dı 37. Haftada apar topar sezeryana aldılar.
Ceren26 UlviyyaE benim de çok kaşıntım vardı canım doktor tahlil yaptı karaciğer enzimlerim yükselmiş bu çok önemliymiş hamilelikte hemen ilaca başladık öyle düştü değerler sakın ihmal etme
UlviyyaE Hly06 evet kabarcık şeklinde.Kaşiyorum yara haline gelib kanıyor.Tedavisi varmı bebeğe zarar gelmesin diyee
Mervisstk Hly06 bende sizinle aynı problemi yaşıyorum. Göbeğim aşırı kaşınıyor cildiye kremler verdi ama dayanamıyorum doğursak sağlıkla kavuşsak bebeklerimize
Hly06 UlviyyaE ben kan tahlili verdim kolestaz değil dedi doktor. Pupp diye bir hastalıkmış. Hormonlardan kaynaklaniyormus ama sebebi tam olarak bilinmemekteymis. Tek caresi dogummus. Ama cilt doktoru hafifletici krem ve hap yazdı. Bende 35.haftada başladı su an 37 oldum hala devam ediyor. Karnimi kasimamaya çalışıyorum cunku bebek hissediyor tedirgin oluyor. Ama kollarımı ve bacaklarimi kasimaktan mahvettim çünkü dayanamıyorum cidden. Kremlerin sadece az bi etkisi oldu bana. Dogum yakin oldugu icin sabredecem artik. Bebege de anneye de zarari yokmuş Allahtan. Ama insani gerçekten rahatsiz ediyor çünkü geceleri uyku falan kalmadi bende