ilknurarss2801 Arkadaşlar çok yoğun bir sarı akıntım var. böyle peçeteyi koyar koymaz sırılsıklam oluyor. sıcak sıcak akışını hissediyorum. tehlikelimidir ?
Sblut23 ilknurarss2801 benim de sarı akıntım oluyor enfeksiyondan dolayı oluyormuş doktorum bol bol su iç azalır demişti azaldı ama gebelikte hep oluyor açık renk sarı akıntı
Mehmetasaf55 ilknurarss2801 canım benimde öyleydi enfeksiyon varmış idrar yolunda ve öyle basite alınacak birşey değil erken doğuma bile sebep oluyo git sen bir doktora tahlil falan ver
ilknurarss2801 Melisssaa ben anlattım resim attım fitil verdi yolladı ama bi fayda etmedi 3 kere kullandım
Sude-96 ilknurarss2801 geçmiyor ama benim de öyle 2 kere ilaç içtim geçti 2 hafta önce şimdi yine başladı çözümü yok galiba illetin
Melisssaa Mehmetasaf55 benim antibiyotik kullanmadan önce az az akıntım vardı ama antibiyotik kullanmaya başladığımdan beri su gibi sürekli çok fazla geliyor
Melisssaa Mehmetasaf55 benim antibiyotik kullanmadan önce az az akıntım vardı ama antibiyotik kullanmaya başladığımdan beri su gibi sürekli çok fazla geliyor
Mehmetasaf55 Melisssaa Benimde antibiyotik bitene kadar sürdü antibiyotik bitince oda bitti temizlediği için belkide öyle oluyordur