Mervee522 Arkadaşlar bugün detayli ultrasona girdim doktor sıkıntı yok dedi ama sonuç bölümünde intrauterin tek canlı fetus izlendi yazıyor internetten baktım gelişim geriliği demekmiş yardım eder misiniz bu durumu yaşayan varmı ?
Elsu26 Mervee522 sonuçları kendi doktoruna gösterdin mi çünkü internete güven olmuyor hemen öldürüyor insanı ve 2 haftaya kadar ilerde ya da geride olması normal diye biliyorum yani haftasından 3-5 gün kadar gerideyse önemli bir şey değil diye söylememiştir belki
lovin4you Mervee522 uterus rahim demek intrauter-rahim içi. Canlı fetus yani rahim içinde canlı bebek izlenmiştir demek diye düşünüyorum
Elsu26 Mervee522 Sen internete bakma ama başım ağrıyo yazsan tümör der göğsüm ağrıyo yazsan kanser yapar hemen gömer insanı doktora gidene kadar kendini strese sokma önemli bir şey olsa sana hemen doktorunla görüş derdi arkadaşımın kordonunda bi damar eksikmiş hemen kendi doktorunla görüş yakın takibe alınman lazım diyerek uyardı