34+5 günlük hamileyim. 6 Kasım da iç çamaşırım ve pantolonum baya ıslanmıştı suyumun geldiğini düşünerek doktora gitmiştim. Doktor su olmadığını söylemişti. Bugün sürekli adet sancısı gibi kasıklarım da ağrı hissediyorum bazen de belime böyle bıçak saplanır gibi bi ağrı giriyo. Nedendir acaba Doğumla alakalı bişey midir napmalıyım ?