melisa_serkan bende Hollanda 16 /4 olduk 😍😍 ilgi olarak evet burası çok iyi ama mesela korkuyorsun arıyorsun herşeye normal diyorlar kontrol etmeden o yanları kötü ilk gebeliğimde kanamam oldu 3 gün sürerse gelin dediler 3.gün düşük yaptım hiç progestan falan verelim Yada gel bi bakalım demediler cinsiyeti 20.haftadan önce söylemiyorlarmış burdan bi arkadaş 35euro ödersen öğreniyorsun dedi onu bile bize demediler kime sorsam 20 haftadan sonra ultrasonla bakmıyorlar diyorlar doktorun belli değil her gittiğinde başka bir foktor çıkıyor karşına buranın ilgisinden memnun olsam da Türkiye’deki gibi ayda bir de olsa bebeğimi görmek isterim