haticeks ben de hep bir iki hafta erken gelecekmiş gibi hissediyorum bakalım hayırlısı ☺️ Ablam ilk kızında öyle hissetmişti, doktor tahmini tarih olarak 28 Nisan demişti, babamın ölüm yıldönümü 😔 o güne denk gelmesini hiç istemiyordu çocuğa nasıl bir enerji yolladıysa 2 hafta erken geldi kuzucuk 😂