Eeedaaa omega 3 ztn balık yağı canm çoğu gebe kullanıyor ben 9 haftalıkken başladm buz dolabında sakla dışarda bulundurma dha çok kokuyor bende çok zorlandım bulantım oldğu zamanlr kullanmkta ama el mahkum kullandım hala da kullanıyorm 32 haftalığım doktorm bıraktırmadı devam dedi