Arkadaşlar merhaba. 6 gündür hastaydım. Hastalığımın ilk günü sırt, bacak ve baş ağrısı vardı vücudum dökülüyordu resmen. Ama 2.gün bu şikayetlerim geçti. Sonrasında boğaz ağrısı hafif burun akıntısı başladı. Balgamlı öksürük vardı.
3 hafta önce erken doğum riski yaşadığım için öksürmekten karnım kasılmasın risk olmasın diye öksürmemeye çalıştım hep tuttum. Bu defa da balgamı atamadım. Dolayısıyla nefes darlığı oldu.
Bugün acile gittim pcr testi aldılar ve sonuç pozitif😭
Benim öksürük dışında hiçbir şikayetim rahatsızlığım yok şu an.
Hamilelikte covid geçirenler neler yaşadı ne yapmam gerekiyor bilgisi olan paylaşabilir mi😞😞