glsm_kr8383 Sametnida bende 27 +4 üm bi haftadır özellikle taş gibi oluyo özellikle ayaktaiken. Kalçama da çok ağrı atıyo randevu günümü bekliyyorum bakalım ne olacak
Karahaninannesi Sametnida kasılma deniyor ona takip edin sürekli olursa doktorunuzla iletişime geçin yada doktorunuza gözükün
Syda01 Sametnida 31+5 haftaligiz bizim de ayni oluyor toplanıyor sertleşiyor önümüzdeki hafta kontrolümüz var soracağım bakim normal mi
Sametnida Syda01 benimde pazartesi gunu ama doktoruma msj attim oda bol su içelim dinlenelim geçmezse acilden basvur dedi