36 haftalık hamileyim az önce bebeğim değişik hareketler yapıyodu. Karnıma bakınca kalp atışı gibi hızlı ve ritmik şekilde hareketler oldu 1 dakika sürmüştür hatta daha fazla. Hıçkırık olmadığına eminim çünkü hıçkırık arasında bi kaç saniye boşluk oluyo bunda boşluk olmadan aynı kalp atışı gibi hareketler oldu. Böyle olan var mı neden böyle hareketler oluyo acaba bilen var mı