Tuba_1996 Merhaba tatlım anneler ve anne adayları bebeklerinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz doktor tahmin yürütüp tahmini doğru çıkan var mı bize 13 haftada kıza benziyor dedi ve heyecanlandık iki oğlum var
Tuba_1996 iki_prenses_annesi hayırlısı dua edermisiniz tatlı amişler öncelikle sağlıkla bebeklerimizi kucaklarımıza alalım
yunusemreninannesiii Tuba_1996 bana 12+1 de erkeğe benzıyor dedi 16 da cinsiyetı kesin olarak erkek dedi 🙏💙
Gamzeyasarr Kızlar kalp atışının cinsiyetle bir ilgisi var mı 140 altıysa erkek 140 üstüyse kız diyorlar benim 162 çıktı dün normalde 13 hafta oldu bugün ama dün ultrasonda 13+5 göründü yarın da ikili test var 🙈 tahmin yaparlar mı acaba