Ayinn 7 sinde gece sık idrara çıkma dogumun başladığını anladım 39+2 . İki dakikada bir idrara çıkmaya başladım ve akıntım.geldi şeffaf annem hemen hastaneye gidelimmdedo ama ben suyum gelmeden gitmem dedim yarım saat içinde sulu akıntı geldi ve sonrasında suyum geldi yarım saay içinde eşimi uyandırdm acile gittik sancim sifirdi arabada makyaj yaptım sancı olmadigi için doktor yatış verdi ve sabaha kadar bekleyelim dedi sabah 10 a kadar sancim gelmedi ve suyum bitmişti riske atmayalım sezeryan ol dedi devlet Hastanesi bu arada İzmir Torbalı
.zaten bir cm açıklık vardı vajinan dar dedi doktorum sezeryan istemesem.de girdim panik atak hastasıyım ve doktordan baya azar isitttim ameliyat esnasında beyinlerini yedim adeta yaşar mıyım kalkar miyim vs..biraz acı çektim batirirlarkenn ve 25 dakika içinde bebeğimi gösterdiler ama ben logusa depresyonu denen lanet çıkmaza girdim bebeğimi görmek istemedim 3 gün hastanede kaldım ağrım.asiri fazlaydı esimin ve annemin burnundan getirdim doktorlar bana aşırı ilgi gösterdi hemsireler nerdeyse. psikolog edasında 1 saat konuştular benle ama.ben sadece bağırıp çağırıp ağlıyordum çünkü daha önce depresyon geçmişim var etki etti bana.kizmayin elimde olmadan yaptım doktorum nur topu gibi sağlıklı çocuğun oldu ne bu stresin falan dedi yüzün gülmüyor dedi ama şimdi evime.geldim daha iyiyim benimsemeye başlıyorum Allah hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin benim.gibi strese girmeyin lütfen
Bu arada hamileliğim boyunca sigara içtim ama siz.icmeyin büyük riske girdim sizin çocugunuza bir şey olmayacak diye bir sey yok zaten tüm panigim hamileligmde yaptığım hatalar oldu suann bir kez daha kalsam.asla içmem çünkü doğumda ağrı cekmemin sebebi sigara oldu ödemlerim arttı ve şuan içmiyorum teşekkür ederimmokuyan herkese
.