Çocuk sahibi olmak tamamen nasip işi kuzum.
Çok istiyorsan elinden geleni yap( sağlıklı beslen spor yap zayıfla vs.)
Ama Rabbim ol derse olur.
Bu sebeple kendini tamamen O’na bırak
Rabbim Ol derse kım engel olabilir?
Sabırlı ol, her zaman her şartta Allah’a şükret, sadece Allah’tan iste ona sureklı dua et🤲🏻
Gönlünü ferah tut,
Zaten herşeyi rabbımize bırakırsan psıkolojımızde rahatlıyor
Rabbım en kısa zamanda hayırlısıyla sana bebişini nasip eder inşallah
Bunları neden söylüyorum çünkü bendede pcos var 1 yıldır evliyim
Evliliğimin 3. Ayında 3 hafta gecikipte hamile olmadığımı anlayınca 2 fakrlı doktora gittim. İkiside zayıfla zayıflarsan düzelicek 1-2 yıl doğal yollarla kalmaya çalış dedi. Tabi ben zayıflıyamadım kafama iyice taktım falan çocuk falan yok ortada.bi kere ovulasyon testi aldım orda yumurtanın olgunlaşmasını yakaladım o zaman olmamştı mesela. Sonra sadece Gönülden rabbime dua ettim bıkmadan usanmadan sadece ondan istedim sabırla bekledim. 1. Yılım dolmadan hamile olduğumu öğrendim.
Ben biliyorum ve inanıyorum ki rabbim “OL” derse olur çok şükür. Rabbim sana da sağlıklı hayırlı bir evlat nasip etsin inşalllah.