ayzurz35 2 saatte bir canım yenidoğan bebekler sürekli uyudukları için senin uyandırmak gerek uyurken yoruluyorlar o yüzden yarım saatten fazla tek göğüste tutman lazım faydalı süt arkada kalan kısım kontrol ederek sütünü emzir gerekirse 1 saat tut fayda sağlasın lansinoh diye mi yazılıyor bilmiyorum ben onu kullandım da pek fayda etmedi gibi madecasol surulüyormuş hızlı iyileştiriyomuş ama şurup bekletip iyice yıkaman lazım benim sana tavsiyem alman mümkünse aventin böyle göğüsteki sütü haznesine alacak kendinden delikli adını bilmiyorum süt toplayıcısı gibi birşey var göğüs yaralarımı iyi etti hemen diyemem ama çok rahatlattı hem sütüm şişkinlik yapıp gogusumu agritmadi hem çoğaldı aktıkça hem ucu havalı bir şekilde kaldığı için yaralarım acıtmadı imkan yoksa kendi sütünü sür açıkta kuruyana kadar beklet o acısı yarası en fazla 1 aya felan geçiyor göğüs kendini toparlıyor