Gelişim geriliği olan herkes hemen hemen oldular fakat benim doktorum gerek yok diyor 2 hafta gerilik var benim herhangi bir erken doğum olmazsa vurulmayacaksın dedi 🤷 sizde başka doktorasını gitmeli miyim yada gerçekten gerek yokmudur kafama taktım baya