Gudigudi Merhabalar.. 1 hafta once spinal sezaryenle dogum yaptim. Ama dogumdan sonra karnim 5 aylik gibi kaldi🤦♀️birkac gundur korseye sariyorum ama cok hafif bi toparlanma var. Yeterli degil. Dogum yapmis annelerden tavsiye istiyorum ne yapabilirim bu karnimin kendini toparlamasi icin acaba?😊
Svl Gudigudi doğumdan sonra hiç bişi sarmadım korsede takmadım doktorum kesinlikle takmamı iç dikişleri zarar verebileceğini söledi çok kafama takıyodum göbeğimi kırkımız çıktığında eski halime döndüm göbek felan kalmadı🤗
Bsranurr Gudigudi canım sezeryan da doktorlar içinde ki pisliği suyu akıtmıyorlar o yüzden karnın şiş büyük ihtimal korse öneriyor herkes ama nasıl geçer bilmiyorum Allah yardımcın olsun
Gudigudi ZeynepKeke hemen takamadim canim 4. Gun taktim bir de cok sıkmadim. O yuzden pek acimadi. Simdi daha cok sıkabiliyorum.
Gudigudi Bsranurr aynen arada karnima bastirmami ve pis kani akitmami soylediler hala akintim var insallah zamanla iner😊
Bsranurr Gudigudi inşlah iner canım da doktorların yapması lazım dı aslında temizleyip sonra da dikiş atmaları lazımdı
Gudigudi Bsranurr akittilar aslinda. Hatta 2 gun boyunca hemsireler de ara ara gelip basti karnima. Ama yine de kaldi. 24 kilo alinca ne kadar gitse de kaliyor galiba😣
Bsranurr Gudigudi vaka bilemedim ki canım korse kullan karnın için öyle kalmaması için inş bi an önce verirsin o kilolarını 🙏🏻