Yesim5425 Kızlar hayırlı akşamlar benim diğer hesabim açılmadı yeni hesap açtım kendime benim bugün kontrolüm vardı doktor sıvı yazlığı var dedi yarın kan tahlili yapacak ve büyük ultrason a gönderecek başına böyle birşey gelen var mı neden olabilir acaba
Sirince-anne34 Yesim5425 benim de vardı bendende tahlil istedi yarın yapacagm sanırım gebelik şekerinden kaynaklı oluyormuş ben şeker yükleme testi yapmamıştım
minimalannee Yesim5425 şekere bakılıyor ancak benim şekerim çıkmadı perinatolojide bebeğe bakıldı ordanda bir şey çıkmadı meyveyi çok yiyordum onu baya azalttm karbonhidrat hamur işi, pirinç tatlı tüketmedim diğer aya düzeldi..
Tazegelin12 Yesim5425 Benimde var gebelik şekeri dedi ama şekerim çıkmadı şeker yoksa sıkıntı etmiyorlar ama hamur işi tatlı meyve yasaklıyo
Yesim5425 Sirince-anne34 kaç haftalıksiniz ben de yarın yaptıracam ınşaallah internette araştırınca biraz korktum ama en başlıca sebebi sekermis
OzgeCevik Yesim5425 27+6 benimde biraz fazla çıktı suyu. Meyve hamur işi tatlı fazla tüketme demişti doktorum
2bebisli Benimde ilk hamileliğimde suyum fazlaydı 18 haftadan itibaren hep kontrolle ilerledik bebeğe sıkıntısı olmadi ama benim hamileliğim çok kötü geçti aşırı fazlaydı çünkü erken doğum riskim vardı 36+0 da sezeryanla kucağıma aldım çok şükür çocuğumda da bende de bı sıkıntı olmadı korkmayın inşallah bişey yoktur benim şu fazlaliginin sebebi bulunamadı
Tomi 2bebisli peki neden sezeryan?kendinizmi istediz yoksa doktprunuzumu suyunuz çok oldugu için önerdi?
2bebisli Tomi bebeğim 3500 Gr olmuştu acilmam hiç yoktu beklesemde normal doğurmaya uygun değildi vücudum zaten son zamanlar en sıkıntılı zamanlardı kaldıramıyorum artık 3 tane ciğer geliştirici de yapılmıştı ortak kararımız oldu doktorumla
Ahden 29+1 de gittiğimde fazlalaşmış dedi bana da şeker testi yaptırmıştım ben onda birşey çıkmadı ama şimdi yükselmiş 🥺 hamur işi tatlıdan uzak dur dedi 😞
Nazoo_00 Benim fazlaydı, sekerim de yokru ama doktorum tatliyi yasakladı. Üzerinden bir ay geçtikten sonra normale döndü. Sen de kendine tedbir alıp, tatliyi kesip, makarna pirinc ve beyaz ekmekten uzak durabilirsin
Ness23 Kızlar sekerle alakası yok bunun.28 .haftada benım de suyum fazla cıktı sekerden suphelendıler hemen seker cıkmadı bende bır ay dıyet yaptım gectı suan normal.Internetten gebelık dıyetını arastırın ben gun ıcınde bır tane meyve yogurt yesıllık yumurta corbayla gecıstırdım hep