Benimkide 2 hafta önde canım hatta 2 buçuk hafta. Kilosu 4 ü geçer dedi sezeryan taraftarı oluruz dedi böyle devam ederse. Diyet yap dedi ama asla yapamıyorum. Sezeryan olsun napim kafasındayım. Psikolojim bozuldu yani yeme dedikçe canım istiyor. Öyle aşırı aşırı da yemiyorum 2 3 gün ekmek pilav tatlı vs yemedim aç geziyordum sonra baktım olmuyor halsiz düşüyorum canım istiyor bende saldım.