Ben 37. Haftamdayım oğluşumuzu bekliyoruz rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin. Erkek bebekler geç doğar biraz deniliyor ilk gebeliğim benimde tabiki herkesin doğum süreci farklıdır. Hafif hafif sancılarım da var nst de çıktı. Sizler oğluşlarınızı kaçıncı haftada kucağınıza aldınız?