28 haftaya girmek üzereyim karın ağrısıyla gittim devlet hastanesine parmak ucu kadar acılma var dedi doktoruma sevketti doktorum da incelme var dedi vajinaldan fitil ilaç verdi bakıcaz dikiş gerekebilir dedi böyle durum yasayan duyan oldu mu🤦🏻♀️ Çok endişeleniyorum