Sedasedaa hadi ya inşallah ben öyle birşey yaşamam hiç giyemem bi daha :( hamileliğimin ilk dönemlerinde eşarp almıştım o dönem midem bulanıyordu o eşarbı takamıyorum şimdi o zamanları mı hatırlatıyor nedir. Koku falan olursa yıkasam bile o kokuyu alırım :/