33.haftadayım en son iki hafta önce ağdaya gittim normalde ayda bir veya 5 haftada bir gidiyorum kuaförüm bu sefer doğum için son haftada gel tertemiz olursun filan dedi ama şöyle bir sorun var son haftalar çatı muayenesi yapacaksa bu sefer de en berbat halimle olmayacak mıyım? Bir de 40 haftada geleceğini nereden bilebilirim ki son haftaya bırakayım? Bir yandan da 38 de gelecek olursa yine en kötü Halime denk gelmiş olacak bir türlü kafamda oturtamıyorum bu ağdayı ne zaman olmalıyım konusunu 🤦🏻♀️