Merhaba arkadaşlar uygulamaya yeni üye oldum Hiç tahmin etmezdim bi gün buraya yazı yazıp soru sormak isteyeceğimi neyse nasip işte
Öncelikle 1 yıldır evliyim ve ilk günden beri neredeyse bebek istiyoruz korunmasız 1 yıl boyunca denedik maalesef olmadı 6 ay sonra ben muayeneye gittim ve çok şükür bişey çıkmadı doktorum eşimin de gitmesini söyledi ve eşimin de sonuçlarını istedi eşim de gitti sperm sayısı ve hareketsizlik azdı daha sonra tedavi önerdi doktor normal zor biraz dedi ameliyat aşılama en kötü ihtimal tüp bebek dedi sonra bize proxmen diye bi ilaç verdi eşim kullanmaya başladı 3 ay sonra kontrole gelin dedi bende eşime takviye olsun diye ballı karışımlı macunlar hazırladım keçi boynuzu kürü falan kullandık sonra doktora gittik sperm sayısı 12.milyondan 28 milyona yükselmiş çok şükür ama hareketlilik hala az olduğu için mikroçipli aşılama önermiş doktor bizde kabul ettik eşim de bende çok istiyoruz adet oldum pazar akşam pazartesi gittik hastaneye ultrasonla baktı kist vs yok dedi kan aldı bugün de sonuçlarımı aldım çok şükür bi sıkıntı yokmuş 5 gün yumurta geliştirici iğne kullanacam kalçadan doktor pazartesi kontrole gel dedi bakalım ne olacak bilmiyorum demem o ki bana yardımcı olur musunuz yaptıranlar var mı nasıl oluyor kusura bakmayın uzun oldu biraz teşekkür ederim şimdiden ☺️