Nisankzn bende ilk 3 ay folik asit kullandım, sonra doktor onu kesti ve gynoferon ve decavit yazdı.. decavit kullanmıyorum kilo yapıyor.. benim de bebeğimin de kilosu güzel, normal doğum istiyorum Allah'ın izniyle fazla kilo alırsam normal doğum yapamam, decavit de kilo aldırıyor... 34+4 olduk Maşallah sübhanallah