mammaaa33 yüksek riskli hamilelik geçiriyorum. Bu süreçte hem devlette hem özelde başka doktorlarla görüştüm. İnanın en ün yapmış doktorlara bile gittim ama sonuç moral bozukluğu ve hüsran oluyordu hep. En memnun kaldığım, iletişimi ve hasta takibi en iyi olan doktor bower hastanesi Sabire Aygün hocaydı. Durumumu, risklerimi beni panikletmeden ve zamanında doğru tedavi vererek açıkladı. 22. Haftadayım kendisiyle hala devam ediyoruz