Merhaba arkadaşlar 31 haftalık gebeyim ama 4-5 gündür göbek deliğimin çevresinde ağrım vardı dün doktora gittim NST’ye bağladı doktor ve sancım olduğunu söyledi yatış verdi bir gece hastanede yattım ağrım kalmadı eve geldim 5-6 saat sonra ağrı yine başladı böyle olup zamanında doğuran var mı? Önerileniz nedir?