Kızlar resimde iki tane ovülasyon testi var.
Yumurtam çatladı anladığım kadarıyla çünkü bugün yaptığım test negatif çıktı. Ama merak ettiğim kaç gün ilişkiye girmek daha yararlı oluyor? Pazar günü pozitifi gördüm ertesi akşam yani dün birlikte olduk. Bu akşam tekrar değerlendirmeli miyiz yoksa yarın akşam mı değerlendirsek daha sağlıklı olur?
