EsraYsf Kizlar bu gun gündüzden beri kahverengi akıntı geliyor peçeteye sildikce ve şuan da migdem biraz agrim var gibi dr a da gitmek istemedim kotu bisey düşünmek istemiyorum da biraz da korkuyo gibiyim
Sevdenurr96 EsraYsf Bende 4+5 hamileyim canım benden de geliyor az az Dr korkma bol bol dinlen dedi bide progestan fitil kullanıyorum ben inşallah seninde biseyin yoktur
K_k1905 EsraYsf 1 kere geldiyse tutunma veya yerleşme lekesi oluyor ama sürekli geliyorsa sıkıntı olabilir doktora gidin mutlaka
EsraYsf Sevdenurr96 bana da verd8 fakat 2 yasinda oglum var o hap çok uyku yapıyor normalde kafam zor kalkıyor onu icinde hic kalkacak mecalim kalmıyor ama bakmakta sorumlu olduğum.oglum var oyuzden kullanmıyorum 😔
EsraYsf K_k1905 canim valla bu gun farkettim wcvyr gitmeye korkuyorum bisey olursa diye birde şu falan danicmiyorum bu ara ondan da olabilir belki diye de düşünüyorum
EsraYsf EsraYsf Ay kuzum valla bende içemiyorum şu ya ne olacak bizim. Bu halimiz toplasan 6 bardak içmemiş.dir bu hafta