Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim değerim 15 den 12 ye düştü iki gün sonrada regl oldum hsg için ilişki olmadı regl bitimi 6. Gün film çekildi 3 gün kanama oldu bitince ilişki oldu ertesi gün ağrı kanama tekrar geldi acile gittim beta 23 çıktı şuan hala koyu kanama var hamile olma ihtimalim nedir film çektirip hamile olduğunu sonra öğrenen varmı