mathildaa 1999luanne bi sorun olursa iade işlemi var zaten ben cok yerden siparis verdim bi problem yaşamadım
aysnrsvs 1999luanne trenyol Hepsiburada gibi yerlerde begenmedigin ürünü iade hakkin var param iade olur sorun yaşamazsınız başkasının beğendiğini siz begenmeyebilirsiniz yorumlara da göz atın
ikikuzuannesi_18-21_ 1999luanne hepsi değil tabi ki bazıları parayla yapılmış yorumlar ve beğeniler. Eğer firma nete yazdığınızda başka yerlerde çıkıyorsa bir araştırın hakkında şikayet falan var mı. Bende geçen ay bebek kıyafeti aldım yıkadım ve ütüledim hiç bir sorun olmadı kıyafette ondan sonra yorum yaptım mesela.
1999luanne aysnrsvs bebek kıyafeti alıcam ama ilk yıkamadan sonra solursa değişim ztn yapamam bunun için Bilgi almak istiyorum
aysnrsvs 1999luanne bilenen markalardan %100 pamuklu ürünlerde sorun yaşamazsınız yorumlara dikkat edin
1Tubii 1999luanne bilinen bir marka dışında uygun bir şeyler istiyorsanız ebebeğin ürünlerini tercih edim derim, ürünleri kaliteli ve uygun bence. Çok bilinmeyen başka markalardan aldım hiç memnun kalmadım kalitesizdi hep.
mathildaa 1999luanne tabi. ürün yorumlarını oku canim o zaman cunku üründen ürüne değişebilir . Zaten 30 da yıkamayı oneriyorlar ben cok kiyafet yıkadım solan olmadi trendyoldandw cok aldik kiyafet
aysnrsvs 1999luanne ben LC Waikiki ürünlerinden çok memnun kaldım kızımda solma vs olmadı bu günlerde indirim varken bakıp değerlendirebilirsiniz
kcnr Bende bugün beren kids ten aldm trendyolda aslında geldiğinde çok beğenmiştim mevsimlik düşünerek aldm. Yıkadım 40derecede biraz çektiler sanki renkler solmadı ama alırken bidahaki sefere 6-9 alacaksam 9-12 almayı düşünüyorum mesela
1999luanne kcnr canım ztnn etikette ne yazıyorsa onda yikicakmissin ilk etapta 30derecedde yıkanırda bebek altına çıkarttıktan sonra kakasini 30da yıkamada fayda etmez diye düşünüyorum 40da yikanir yani ondada çekmesi normal sanırım dediğin gibi büyük almak lazım
1999luanne 1Tubii ebebek hiç Uygun gelmiyor maalesef kalitesine lafim Yok bi alt üst 100tl diyo acımasizlar çok kısa süre giyecek 😑ama ordan da alıyorum iyisi de olsun normali de olsun diye