Areninannesi2 Kızlar sezeryan tecrübeleriniz nelerdir pazartesi doğum var ❤️ Benimle aynı gün doğum yapan var mı heyecanlı mısınız
honeysmom Areninannesi2 benimde cuma günü aşırı heycanlıyım birazda tedirginim ama evladıma kavuşcak olmanın mutluluğuda ayrı. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🥰🤲🏻
Merweee12 Benimde yarın belirleyeceğiz tarihi ama muhtemelen ctesi pazar ya da ptesi olacak. Allah yardımcımız olsun sağlıkla kavusmayı nasip etsin hepimize 🙏🤍🐣
honeysmom Merve2697 yaa saat kaçta sizin ki ? heyecan durumunuz nedir? İlk mi ? 🙈🙈 benim ilk sabah 10.00 da 🙈 aşırı heycanlıyım.
PelinAtes Areninannesi2 Ay ben de pazartesi doktorum yatış yaparız dedi ama normal olucak benimki. Pazartesi 40a giriyorum çünkü
Mm2107 Cicek95 Benimde ilk doğum korkma aklındaki herşeyi doktora sor. Beni Dr çok korkuttular doktor ile konuştuktan sonra rahatladım. Sondayı sordum belden iğneyi sordum adam hepsini anlattı ve çok rahatladım
Merve2697 honeysmom Heycanlıyım çok ilk☺️ Fazla panik yapmamaya çalışıyorum saatimiz bugün belli olacak muhtemelen cuma öğleden sonra☺️