Umut60 benim çok şükür oldu 2.ayimda şimdi bekliyorum gelmesini hayirlisiyla sizede nasip eder Allah inşallah ben hicbisey yapmadim ilaç yada o kürleri ama her gün 1 tane avakado yiyin ve ovulasyon testini mutlaka alın.Bende o zaman yüksek diye sizin gibi sterese girmiştim hiç sterese girmeyin rahat olun yüksek değil degeriniz