Ay kızlar bende 32+5 haftalığım ama inanın bu sorun beni deli edicek artık jiletle her seferinde ala ala tahriş ettim canım yanıyor artık zaten karnımdan göremiyorum aynayla yapmaya çalışıyorum onda bile zorlanıyorum ağdaya gitmek istiyorum ama ondanda korkuyorum acısından değil bebek erken gelir diye korkum var ne yapacağımı bilmiyorum. Birde doğuma yakın gitsem hani ağdaya lohusaykende benim için iyi olur lohusalıkta jilet falan vuramam yani saçma olur ama çocuk ne zaman doğar bilmiyoruz ki 😊