1999luanne Şehir hastanesi 30kasimda açılacak diyolar ne kadar doğru bilmiyorum doğum düşünen varmı o hastanede
Rosachina Alikahya kadın doğum oraya taşınacak diye biliyorum. Mecburen alikahyaya gidenler orada doğuracaklar
1999luanne Rosachina of cidden mi ya bende alikahyadan kurtulcaz diye seviniyodm ağlamak istiyorum şuan özeller çok pahalı şehir hastanesi umudumdu 😔😔😔