Tubanur17 Kızlar 33+5 haftalık hamileyim ama bugün bebeğimin haraketlerın bı kac kez cok seyrek hissettım cklata yedım sol tarafa yattım yinede hissetmedm sızce bı sorun warmıdır
Sina Tubanur17 bende 30 oldum aynısını dün akşamdan beri bu şeklde hissttm hissedemedim korktm dr gittim nst bağlasdı yarım saat yat say dedi
Tubanur17 Ebrubuse hayır kabızlık yok bugun biraz bende haraketlıydım sabahtan beri ondada olabılır mı