Zuzuuss Butterflyy1 ben 16 dan sonra başladım yürüyüşle beraber yapıyordum çok değil günlük 20 30 tane falan
Zuzuuss Butterflyy1 hiç geç kalmadın en önemlisi Doğum sancıların geldiği anca squat çekip eğildiğinde ıkınmak bu hareket bence zordu ama Doğumu da açılmayı da çok rahatlatıyop hızlandırıyor
Zuzuuss K1- baştan yürüyüş ve spor yaptığım için ben zorlanmıyordum tabi herkesin gebeliği farklı ilerliyo 😊
Okaliptus Zuzuuss canım squat yaparken kendin mi yapıyordun yoksa birinden veya bir yerden tutunarak destek alıyormuydun☺️ 35+4 teyim son birkaç haftada yapılıyor zannediyordum🤦🏻♀️😅 yarın başlayayım.
tgba715 Zuzuuss maşallah darısı bize olsun insallah 🤲🏻 Sağlıkla büyütün bebeğinizi. Merak ettim adet sancılarınız nasıl oluyordu şiddetli mi
Zuzuuss tgba715 amin rabbim hepimizin evladını sağ Salim kucağına almayı nasip etsin sağlıkla büyütelim 😍 regl sancılarım çok şiddetli oluyordu benim
Zuzuuss Okaliptus ben destek alıpyapıyordum son haftalarda malum koca bi karnımız oluyo yer çekimine meydan okuyan😂😘