Herkese merhaba son adet tarihine göre 7+2 haftalık gebeyim şuan keseyi gördük yolk denilen keseyide gördük ama bebek oluşmamış dedi boş gebelik olabilir dedi.
doktorum. 1 hafta daha beklememizi istedi , eğer oluşmazsa bebek kürtaj olucam. O kadar üzülüyorum ki bu durumla karşılaşan oldu mu iyi veya kötü tecrübelerinizi benimle paylaşırmisiniz lütfen beklemek o kadar kötü bir şey ki, bu arada kanama vs hiç bir seyim yok.