Kızlar yumurtaligim ayın 1 inde çatladı dün test yaptım Kaset test çıkmadı bugün hastanede doktor kontrolum vardı güzel dedi yumurtalığın çatladı hadi gelsin bebiss artık dedi insallah hasta olmazsın dedi ultrasonda gozukmezmiydi bişey olsa yoksa kan versem belli olur mu