Hanımlar bir şey sormak istiyorum ben de şu an tam 40 haftalık hamileyim yarın doktor kontrolüm var ancak kafam çok karışıyor durdukça bebek kilo alıyor ve ben kesiden çok korkuyorum dış makattaki değil içeri rahime de kesi ve dikiş attıkları oluyormuş ve zor iyileşiyor oturup çocuğumuzu emziremedik diyor birçok anne, ben de diyorum bazen içerde alt tarafta dikiş olacağına sezeryan olsun karnımda dikiş olsun siz bu konuda ne düşünüyorsunuz