Merhaba arkadaşlar. 22 haftalık gebeyim 3-4 hafta önce göğsümde bozuk para büyüklüğünde kırmızı bir leke çıktı sonrasında arttı doktor madalyon hastalığı dedi. Bir krem verdi ve erken doğum olabilir bu hastalıktan dolayı dedi. Biraz baktım bebekte hipotoni zayıf hareket de olabiliyormuş. Durumla ilgili bilgisi olan, başından geçen var mı? Korkmalı mıyım?