Bende 31 haftalığım bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım ama 3-4 gün göbek deliği çevresinde ağrım vardı doktora gittim nst de sancı olduğunu söyledi ve yatış verdi ciğer geliştirici iğne serum progestan başladı bu gün taburcu etti inşallah zamanında gelirler bende çok hareketliydim doktora sormadım ama ona bağlıyorum